En explosion...


Dagens sämsta: lyckdas spränga ett glas (jag råkade stöta till ett glas med ett annat... och sen bara POFF, glaset i tusen bitar) det märkligste är att jag inte fattar hur det gick till.

För övrigt så har det varit en vanlig skoldag, med religion, spanska, svenska och engelska. Inte det roligaste kanske men jag tycker ändå att skolan är kul + att sommarlovet närmar sig så det är bara käämpa på ;p jag känner mig pepp på det (just nu ialla fall) höhö

Hade dans i dag det var kuuuul, nya steg och lite sånt gör en dans som är tråkigt myyyycket roooligare :p

byee byee för idag!

Kommentarer
Postat av: • Ällenoяä •

HAHA lykat Lisa, Lykat :P :thumsup:

2010-04-14 @ 21:07:51
URL: http://elleyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0