Sex bästa...

Det är fredag! (för dom som missat det, hur man nu kan lyckas med det?) Det känns gött! (som jag skulle sagt om jag var i göteborg) ;p
Dagens bästa:
Hade 3 timmar Teater!
♥ Var på ett flummigt humör (var inte så bra för arbetet, men det var kul)
♥ Det var kul på teatern!
♥ Att jag tog mig till gymmet i morse fast jag var trött.
♥ Jag har äääntligeen gjort klart ekvations kapitlet i matte + börjat på det sista kapitlet i boken! vilket betyder att jag snart ligger väldigt bra till :p
♥ Att jag just nu sitter å dricker kaffe å äter några ensama små chokladbollar som jag hittade i kylen (som min lillasyster bakat, men jag känner att jag behöver dom. Jag får hjälpa henne att baka några fler någon dag :))

6 bra saker och dagen är inte slut än! :p






Ha en treeevlig helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0