Problem, inga planer + en egobild!

Lite bloggproblem här assååw! *låter som en fjortis* nerrå men jag sitter här och funderar på om jag ska ha vit bakgrund på bloggen eller inte (oj vilket proooblem... höhö) men har man inget annat för sig så kan man fundera på det! Jag tycker att vitt kan vara lite tråkigt, fast samtidigt ät det ljust och fint. Svart hade jag förut och det är jag trött på så det går inte. Orange har jag aldrig gillat så den färgen ska vi inte ens prata om. Gult är... gult, brunt är bajs, blått är ju fint men det känns inte jag, rosa har alla men färgen kan vara fin... Det finns massa färger men nu hittar jag ingen fin.

Sånna här problem är det som håller mig sömnlös om nätterna...eller näe inte precis ;p höhö aja what ever!

Imorgon har jag iiinga planer = Sköööönt! har haft en hel del saker att göra, fast jag har lov... har ju varit inne i stan både måndag, tisdag och idag. Jag trodde ju lixom att jag inte skulle behöva åka in till stan på lovet med tanke på att jag är där alla andra dagar då det är skola, men icke! fast det har varit braiga saker så det var bra ändå :p 


kände för att ladda upp en eeegoo bild, and here it is ;p (oh my god ser ni min arm vad fet den ser ut... Var är Paint!) hehe humor åt folket!

Trött i mitt öga... Sov time it is! Men jag orkar inte.. jag har ju LOV... så jag är uppe huuur länge jag vill (som om jag inte gör så annars också..hehe..aja)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0