20 augusti en sötfia fyller år!

Bra dag idag asså, väldigt bra dag!! :D

Varför?

Ja det vet jag inte, det kändes bara väldigt bra bara, lixom härligt att vara Lajsa! såna dagar gillar jag. Man är nöjd över att det är bra och varför det är bra det vet man inte, det är bara bra ;p Sen är det helg (kanske var en liten bidragande faktor) Min söta lillasyster fyller år, det är kul :D får ge henne gulligt packet, det är så kul att ge folk presenter! Speciellt om man är säker på att personen kommer att gilla det. Så när jag blir rik (ja chansen finns ju faktisk, inte så stor men den finns ;p) då ska jag köpa fler presenter till folk som betyder mycket för mig, bara för att det är så roligt!

Nu väntar jag på pappa och självaste födelsedagsbarnet och en bokhylla... Bokhyllan ska rädda mig från kaoset som härjar i mitt rum just nu, jag vill ha ordning!! Änd ordning ska det bli!


Grattis sötfia!
Jag älskar dig!

(inlägget skulle publicerats tidigare men det blev icke så, men nu så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0