25 augusti

Jag vill köpa nya kläder! Eller några nya i alla fall, jag vill klippa mitt hår lite, jag vill fixa en sak, jag vill ha en helt annan sak, jag vill att du ska vara här, fast samtidigt vill jag det inte alls. Vad det är jag egentligen vill vet jag inte, man ska inte veta allt som en klok gubbe en gång sa till mig.
Ikväll händer det inte så mycket, har inte tränat för jag ansåg att jag tränade tillräckligt när vi var ute å gick med skolan (inte hela, dock alla tvåor) idag i ca. en och en halv timme, det kändes bra fast regnigt var det och kallt bitvis men annars så gick det bra, positiv som man kan försöka vara :) Men juste, ikväll händer det som sagt inte så mycket eller jo mormor är här och det gillar jag! Men i övrigt så nja...
Imorgon vankas det tanläkarbesök och en date med en optiker, ja å så skolan då förstås
En bild på Sara och jag, bara för att vi är coola!



Kommentarer
Postat av: ida

älskar när sara har blått hår hihi

2010-08-25 @ 21:44:13
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0