Bilder från sommar'n del 2 Skärgården

Allt började här, där vi fick låna en båt...

bååtaar!




På båten vi skulle segla med!


Lillesyrran var pepp på att åka båt!



Båtens exklusiva namn ;p

Mer båt + min bror

ååh så klart en egobild (i svartvitt till och med) ;p

Bara jag som tyckte det var lite kul att min kudde låg precis där? höhö

Det kokas nudlar!

Våra grannar på ena sidan när vi stannade andra natten.



Denna bild är från sista kvällen och den får även avsluta bilderna från skärgården. Bilden sammanfattar hela resan bra, så här kommer jag minnas båtsemestern!



Kommentarer
Postat av: spiggy

gu va mysigt! :D det är så annorlunda å åka båt å hålla på tkr jag. men du kanske gör det jämt på sommrarna :P

2010-08-24 @ 21:17:14
URL: http://frigolitsson.blogg.se/
Postat av: ida

ååååh vad mysssiiigt :D

2010-08-24 @ 21:38:23
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0