Det började åska...


Fick lite panik, mamma skrek "stäääng aav daaatorn" Jag gjorde som hon sa mitt i allt bullrande, åskan var väldigt nära. Men det gick bra ändå. Nu regnar det och det har det gjort i ca några timmar. Jag tycker det är så mysigt att ha fönstret lite på glänt och lyssna på hur det smattrar, det är mys! En annan sak som händer när det regnar (när det regnar riktigt mycket som det gjorde för ca någon timme sen) det är att häng-rännan på framsidan svämmar över och vipps så har vi vårat egna vattenfall, inte illa (om man gillar vattenfall) Nog om regnet...

För er som undrar hur fiskdammen blev så blev det bra, inte nått av det avancerade jag gjort, barnen fick godis och blev glada... fort gick det också, barn är så ivriga! ;p

Nu ska jag nog se en film och komma på något gott och nyttigt att mumsa på (ja nyttigt, det är nya tider nu!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0