fel med tajmingen

Det är söndag... det har slutat regna... nu skiner solen som bara den... inget kan stoppa mig från att vara ute nu! Mahahah! Har tänkt ut och gå/springa/cykla i två dagar nu men precis när jag tänkt att "nu jävlar går jag ut" har vädret tänkt "Nu jävlar stannar du inne" om det är min tajming som är dålig eller vädrets det vet jag inte, men idag ska jag UT! 

För övrigt så fick jag till mitt rum himla snyggt igår, lite piff kvar sen så! Skönt att faktiskt kunna vara i ett rum utan att få psykbryt för att det är saker precis överallt, det stökiga försvann och det var som en sten som lyftes från mitt bröst...okej det lär lite väl dramatiskt men fint blev det som sagt.
Sooooleeen!

Kommentarer
Postat av: spiggy

åh vilken fin bild :)

2010-08-22 @ 18:25:56
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0