Hallå snubben på msn!


En konversation på msn någon gång under kvällen igår...

Hade nyss kommit upp en ruta om att nån addat mig, jag accepterade...

Killen:
Hi
Jag: Hej
Killen: can you speak English?
Jag: yes
killen: what are you doing?
Jag: who are you?
Killen: samuel
Jag: Do i know you?
Killen: yes
Jag: I don't think so... what do you want?
Killen: I like you..
Jag: you don't even know me! who are you!!!??

Sen började jag prata svenska och han vart antagligen frustrerad över att han inte fattade vad jag sa...höhö
Men vart kommer dessa människor ifrån? Ibland vill jag bara ha ett litet hål att kika igenom så jag kan se den mystiska människan där på andra sidan! har några andra såna typer som helt plötsligt dyker upp på min kontakt-lista (ja, antagligen så har jag accepterat dom..i ren nyfikenhet typ) Men ändå, vart kommer dessa typer ifrån?





Kommentarer
Postat av: Sara

det är för att du är en så underbar person :D de typ... har blivit tipsade av gud ;)

2010-09-03 @ 19:55:33
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0