Så var det dags igen...

Första dagen i skolan idag!
Jag vet inte vad jag tycker, det var väldigt kul att träffa alla helt klart men jag vet inte... jag känner mig inte inte helt 100% redo. Fast har inte så mycket val så det blir till att köra på! Sen har dom mixat upp handledningsgrupperna vi hade förra året, lite trist att inte gå med samma som förut men förändringar är väll bra inbillar jag mig (försöker vara positiv) Så nu är det mjuk start i skolan i morgon och på fredag och nästa vecka med tror jag, chill!

En liten gnagande huvudvärk har förföljt mig idag (en liten röst inom mig säger "skyll dig själv") den rösten hör jag inte ;p Ikväll blir det mysa framför någon film tror jag, det känns som om det behövs men först ska jag träna! :D vad vet jag inte än, kanske cykla? eller vad jag nu kommer på! ;p
oh bäääck in skoool!

Kommentarer
Postat av: Sara

vi klarar det! hoppas vi har lektioner tillsammans ändå, annars blir jag suris.

2010-08-19 @ 22:42:44
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0