Ska jag.....

Gokväll...

Jag vill nu meddela att kl. är 23:32 (höhö det blir typ samma sak baklänges) å jag vet inte vad jag ska göra! Ska jag gå ut... Nej finns inget ute att göra, mörk är det också så skippar det. Ska jag skriva ett långt brev å sen skicka det till någon random i telefonkatalogen... Näe fast lite kul vore det... men kommer inte kunna se reaktionen på människan så då var det inte alls kul.

Ska jag leta upp en ful låt på spotify å dansa som en tok?.... Vore rööligt men näe vill ha en danskompis! Ska jag ringa en snuskigt rik människa och påstå att jag är kronofogden och här med måste beslag ta allt han/hon äger?.... Hmm näe inte det heller... hur hittar man en snuskigt rik människa? går man på efternamnen, typ Von knorring eller lord af krusenbuske? Asså näe jag vet inte

kl. är nu 23:43... vet inte vad jag ska göra nu heller...

Kommentarer
Postat av: Sara

var det dig eller christoffer jag pratade med om det där brevet? :O för om det inte var du så är det läskigt att du kom på samma sak nu. xD

2010-08-29 @ 11:51:15
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0