19 augusti!

Idag har jag insett att...
Det är bra att göra sånt man kanske inte vill, som typ att leka lekar eller att göra sånna hej-och-välkommna-tillbaka-stafett-övnings-saker, som man oftast gör när man kommit tillbaka till skolan. Det är inte så farligt tråkigt bara lite men jag kan stå ut med det ;p

Det är så härligt att cykla, jag älskar det! Det får nästan inte bli vinter, vill ha min cykel (är för feg att cykla på vintern) men jag älskar't att cykla!

Det kan nog bli ett bra skolår, jag vet inte varför men jag bara fick den tanken. Skulle inte vara helt fel om den stämde ;p
Det var nog det jag insett idag.

At the moment så har jag blött hår som jag vill ska torka snabbare så jag kan gå å sova, men icke gör det det! Tills vidare så chillar jag vid datan, yepp allt för mig! 

(här skulle det vara en blid, men hittade ingen bra så det blev ingen)
ps. mer bilder från min lilla tripp neråt i landet kommer, var så säkra! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0