Tandläkaren måste tydligen gilla mig...

Idag var det inte ens sån där dag som man vill ska vara för evigt utan tvärt om...
Två tandläkarbesök, ett på förmiddag och ett på eftermiddagen för att dom inte hann fixa klart det dom höll på med och att jag skulle hinna springa och äta på skolan. Efter ca 2 timmar och 20 min (totalt) så sitter nu tandställningen som den ska och bäst för den att den sitter som den ska nu... För min kvot av tandläkarbesök är full!

Så så mycket skola blev det inte för mig, men jag verkade inte missa så mycket, med tanke på att det är temadag och så viktiga kan dom inte vara.

Efter den sista timmen i skolan (som jag hann var med på) så var det ytterligare ett besök inte hos tandläkaren (hade varit bra roligt det..) utan optikern. Syn-undersökning stod det på att-göra-listan och ögonen gick igenom olika suddiga och mindre suddiga stunder och fick titta på bokstäver hit och prickar dit... Men när det var klart så kollades det på olika bågar... Ja jag borde ha glasögon... Nej jag kan inte ha linser (why whyyy!!) 

Dagens bästa var nog mitt lönebesked och ett lite roligt sms.

Finns ett helt hav av glasögon, jag tror jag simmade vilse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0