Både det ena och det andra... och så ligger det nog till.


hej

Ska berätta lite hur det ligger till med lite av allt möjligt....

Min lillasyster (den minsta på 3 år) är inne i en gnällig och gråtig period så det är inte så kul men som alla perioder så tar dom slut någon gång och det är ju det bästa (att det tar slut).

Alla (okej inte precis alla, men mågra) verkar vara mer eller mindre deppade, det ligger lixom i luften... Har fått den känslan eller så kan det vara av andra skäl som folk känner sig nere och jag ska kanske inte säga så mycket om det för vet inget, men nått ligger i luften det känns så!

Jag försöker fortfarande se allt lite mer positivt än vanligt men det är inte lätt... Hade matte första gången idag (asså för denna termin) läraren är inte den läraren jag helst skulle vilja ha och allt blir lite förvirrat. Men jag hoppas på klarhet i det och att det hur som helt ska bli bra. Ska nämligen läsa klart Matte B till jul så det vore himla bra om jag faktiskt blev klar tills dess!

Annars då?... Jo tack bra!

gammal bild på en matte lektion... Då förvirringen inte var total!




Kommentarer
Postat av: almiiis

jag tycker också alla är deprimerade, inkl jag...jag har inte nån aning vad det kan vara heller för den delan :P men det går över som sagt :) det är bra att du är positiv lisa!! då kommer alla andra också bli det tillslut!!

2010-08-31 @ 17:44:36
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0