GrannGubben.... En gubbe för sig.

Idag när jag är på väg från busshållplatsen och hem...

Jag går på vägen in mot radhusområdet, plötsligt ser jag granngubben cykla förbi väldigt sakta. Jag håller på att smsa då han efter en stund säger...

Granngubben: Du ska inte hålla på det med det där.
Jag: vadå?
Granngubben: Hålla på med telefonen, DET kostar ju pengar...
Jag: Men tänk om jag har pengar då? 
Granngubben: jo hmm... *cyklar vidare*

höhö granngubben är en aning märklig x) En gång frågade han om jag var barnflicka när jag stod och höll på att låsa dörren hemma. Jag bah "Nej jag bor här" han påstod att han aldrig sätt mig förut... Vill påpeka att jag bott på samma gård som han i typ 2 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0