Gummisnodd...

07:40 tandläkarbesök... check!
Tandställningen är fortfarande på plats, men idag satte om dit någon extra sak så nu ska jag sova med en gummisnodd i käften för att räta till en tand i överkäken... (åh mega intressant, fast det är ju upp till er som läser ;p)

Jag kan säga att jag sovit mindre än vanligt i natt så förekommer det mer flummiga saker än vanligt så kan det vara en anledning :p Men vi ska fika en massa i dag för att säga "hejdå" i massa sånt så jag kan klara mig på socker! Men nu är det en liten fundering här... Varför fikar man i slutet av något (typ innan avslutning ect.)? Är det för att det är så tråkigt så man måste väga upp det med något gott att äta? eller är det kanske bara en anledning för att få äta mer än vanligt? Vad det än är så har jag inget problem med det, fika är gott! Fast när det blir fika på på den ena lektionen och den andra så blir det lite väl mycket... Det är inte lika gott.

And now? I don't know vad to göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0