Höger hand.

Det är lördag...
Jag har läst massor i en bok, den är bra. Det är härligt att läsa när man hittar just den boken som är så där bra så ma inte vill lägga ifrån sig den. Dessutom är det väldigt skönt att fokusera mer på andra och helt andra saker än det jag själv tänker på. Just nu undrar jag lite varför min högra hand är mycket kallare än den vänstra... haha åh så djupa tankar denna lördagskväll ;p Nu till något annat, ikväll hammnar jag mest trogligt framför tv:n och det kan vara så att jag glor på en skräckis. Det är inte min idé men jag kan gå med på det ändå, fast det blir inge kul sen efter, men ett problem i taget ;p Och är man så dum att man kollar på en sån film när man vet hur det slutar så får man skylla sig själv... vilket jag gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0