dah last night...

Hej hallåå :D
Nu har jag lämnat landet och är nu hemma hos mami. Det är lovets sista kväll och det känns väll lite tråkigt fast och andra sidan så är det kul i skolan så att återvända dit är ingen fara + att man får träffa alla underbara vänner igen :p Kan sammanfatta lovet lite kort.

Har varit hos tandläkaren. kanppast höjdpunkten på det lovet, men var så illa tvungen.
Varit på gymmet. Dit går jag i vanliga fall men bra att jag släpade mig dit trotts att det var lov
Träffat mormor, hennes man och vovve. trevligt trevlig :p
Åkt och hälsat på pappa.
Åkt slalom. fick en dos av skidåkning, äntligen! men hoppas några fler gånger innan snön är borta
Åkt skoter! lovely!
Träffat Nelly!!!! Det tillhör det bästa på hela lovet! :D

Ja det var väll det... ett ganska lungt lov men ändå ganska bra, nu blickar jag frammåt mot V.14 (påsklov) haha leva här och nu är överskattat... höhö :p

Nu ska jag ta hand om mig själv, blir dusch, fotbad, hårinpackning och mys framför tv:n! and I löööve it :P

see yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0