Det 7 sanningarna...

Jag blev utmanad av Sara för några dagar sen...utmaningen var att skriva 7 sanningar om mig själv, jag har kulrat lite på det

7 Sanningar om mig!
1. Jag har aldrig ätit en hel banan.. låter säker jättekonstigt men jag gillar inte bananer ;p
2. Jag har aldrig riktigt haft något riktigt seriöst förhållande... vad det beror på vet jag inte riktigt antar att jag bara inte hittat "rätt" killar... haha tips någon? ;p
3. Jag har alltid velat åka luftbalong med någon jag älskar (typ min stora kärlek haha)...jag vet inte hur det kommer sig men det ser så häftigt å vackert att åka över typ Stockholm en fin sommarkväll och ha någon nära som man verkligen älskar. Gullig dröm... nu ventar jag på Mr. Kärlek höhö ;p
4. Jag har en hemlighet som ingen vet.
5. När jag var liten så var jag jätteorolig av mig... jag kunde exempel vara jätterädd och orolig över att pappa inte skulle komma hem om han var på ett föräldrarmöte eller att ingen skulle finnas hemma när jag vaknade... jag vat ett väldigt oroligt barn.
6. Jag tänker väldigt mycket, om allt och inget... jag tänker nästan alltid på konsekvenserna innan jag gör något och jag tänker på massa saker som jag inte behöver lägga ner tid på som exempel vad folk tycker om mig, det är sånt jag bara borde skita i (till stor del) men det är svårt att låta bli ibland.
7. Jag har en dröm att får vara med i en film och har huvudrollen och få stå överst på eftertexterna ^^,

Ja det var sju sanningar om mig... höhö ;p

Jag utmanar alla som vill! :)

Kommentarer
Postat av: Anders

Oj! kändes som om vi hade mycket gemensamt där :o

:D

2010-03-18 @ 20:23:10
URL: http://n-icha.tumblr.com/
Postat av: Sara

haha, jag känner igen mig själv i nummer 4 x) ;)

2010-03-21 @ 19:49:11
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0