En fest, peeeople, soffa och jag ?

Partyyy hos Anna igår! :D
Sliten idag... men det är sånt man får ta ;p
Kvällen var kul och det kom och gick folk... trevlans. Jag somnade nästan på en trasig luftmadrass (var alltså inte helt vaken men jag sov inte heller) någon gång vid halv fyra i morse, blev sen buren till soffan haha... men jag hade faktsikt planer på att resa på mig och ta mig dit själv... tanken han bara inte bli verklighet ;p Vaknade någon gång vid halv åtta eller åtta imorse... alldeles för lite sömn och livet var väll inte på topp, haha men fanns något kul i det ändå. Jag fick sova i soffan för sängen var full, soffan var liten men det gick...soffor kan vara underskattade men soffor kan vara bra (haha sitter är och pratar om soffor)
"Tvingade" mamma att komma och hämta mig sen, åka buss var inte lockande så det var värt ett försök och mamma gick med på det :thumbup: Sen skulle mamma handla lite mat men vi hamnade på skopunkten och jag hittade ett par billiga och snygga vår/sommarskor som jag köppte. Inte helt fel när man är sliiiteeen, hittade även ett par snygga solbrillor på lindex (som jag letat länge efter) men nu kom jag på att jag glömde köpa dom... haha bra att jag har hjärnan med mig ;p

Bjuder på en "gammal" men dock så snygg bild på mig och Anna! ;p


Nu blir det snart tv med mamma å hennes man + grönsaker och dipp som jag ska fixa nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0