Måndagssaker och andra saker...

Denna dag råkar vara en måndag och sakerna som har hänt har varit typiska måndags saker... å vissa har inte varit så typiska måndagssaker. Det som var typiskt för en måndag var skola (ooh.. no big sureprise här inte ;p) och så var det typiska skolsaker så som matte och typ samhälle (varför jag säger typ är för att det inte var någon vanlig samhälles lektion... men det var samhälle ändå, aja hej Miss "göra-allt-komplicerat") Jag drog till gymmet efter skolan å det var en ganska typisk måndagssak och kul var det :p men orkade inte riktigt köra fullt ut men lite är bättre än inget! Sen träffade jag ju underbara peopel i skolan och allt sånt... det var en ganska vanlig måndag. Men det fanns ju andra saker som hände också...som att jag köpte snygga Converse (äääÄätligen) så nu är jag nästan redo för våren! Jag fikade också lite med några vänner (eller dom fikade jag kollade på) men men det var mösigt med en liten pratstund :) sen åkte jag hem... och nu sitter jag här..

asså shit vad jag babblar... hade detta varit ett videoinlägg så hade ni fått skavsår i örat (inte bra asså) men föresten jag kanske borde inviga...eh hmm jag menar att jag kanske skulle göra ett videoinlägg :p det vore kuligt, vad tycker ni?


I fell så buusig och typ full med energi!! vad ska jag göra av det?

*springer runt i rummet å vet inte vad jag ska göra* ;p

Kommentarer
Postat av: ida

ÅÅÅÅHHH GÖÖÖR DET!! :D

2010-03-22 @ 21:55:20
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0