ohlalal...

Tänkte att det vore kul att göra en liten "snygga-killar-lista" ;p Mahaha

Joel Kinnaman! Han är SnyggSnyggSnygg!! haha tänk att få skådespela mot honom i någon film, det skulle vara rena drömmen! jag skulle dööö av lycka!


Dregen (Andreas Svensson) otroligt snygg!! haha och han verkar ha en jättemysig personlighet, det skulle inte vara dumt att få träffa han! :D bilden är charmig ;P Han ÄR cool!


Gustaf Skarsgård han är snygg han med ^^, fast på ett gulligare vis hihihwihi!


Linus Wahlgren vet inte vad det är men jag gillar han å han är göllig ;p


Peter Magnusson han verkar vara en jätte skön å härlig person å så är han snygg också höhö ;P detta kom jag på när jag kollade på sesonen av idol då han är med å är programledare... jag bah fick värsta uppenbarelsen.. eller så inte men jag bah "snygg han är" höhö


The end of "snygga-killar-lista" för denna gången ;P Måste bara säga att när jag sökte efter bilder på google till denna lista så sökte jag på skojs skull på "snygga killar" då kommer Zac Efrons namn upp i relaterade sökningar... vart är världen på väg...höhö men men smaken är oooolikaa å det är bra!

Nu är det sängdags! NattiNatti!


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, han Kinnaman ser ju ut lite som Orlando Bloom :o

2010-03-23 @ 14:48:43
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0