(o)intressant

Det är torsdag och våffeldagen... men inte fan har jag ätit någon våffla för det, höhö ;p
Idag när jag skulle spotta ut tuggummit så missade jag papperskorgen... detta hände inte en gång utan två... ifall att någon vill anteckna så är det fritt att göra det nu, men det kanske är ödet att det hände två gånger samma dag? Haha assåå shiiit vilka djupa tankar jag kan ha ;p

Just nu sitter jag förövrigt i Annas kök och gör inte så mycket mer än att sitta vid datan... kollar jag ut genom fönstret så tycker jag att jag nästan ser en blå himmel... Happiness!! En annan sak som också är på Happiness nivå är att jag har dans ikväll, det är kul! ger mig ny energi å så är det bara allmänt jävla kul :p

Ännu ett (o)intressant inlägg, men även det kan vara bra att veta ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0