Överraskande...

Klockan är 01:06

Min kväll har varit överrasknade rooolig :D

Först så tänkte jag att det blir bara jag och tv:n...enkelt och ganska tråkigt, men det funkar. Sen loggade jag in på facebook (där allt händer lixom) och då skrev jag ett litet inlägg om att jag skulle kolla på film... och vips så frågar min käre vän Nelly om hon får komma över och kolla. Awsome!! :D skit kul, så kvällen blev roligare än vad jag trodde... Vi kollade på Linas Kvällsbok (som vi typ sätt sjutusen gånger, men ändå :p) till den sververades det glass (eller serverades och serverades.. jag fick allt gå ner i källaren och hitta glassen själv, men det var det värt) :)

Nu är klockan 01:15 och dags att sova... för vem vet det kan ju bli fint väder imorgon (idag) och då kan det vara så att det blir en skoootertur! Me like it!! <3

NattiNatti :p

(nu hoppas jag att jag gå och lägger mig också! att lyda sig själv är inte altid lätt) :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0