Romeo & Julia...

På svenskan idag... Jag och Sara sitter och diskuterar Romeo & Juila, för vi hade fått ett häfte som hette "Kärlek" men massa kärleks dikter/texter m.m. och där ibland Romeo& Julia...

Jag: men asså lyssna på hur det som romeo ska säga... det låter så töntigt.
Sara: aa fast det är fint..
Jag: en sån kille skulle jag inte vilja ha...dom är töntiga! Romeo och Julia kan gå och dö!...

...fast dom är ju redan det (kom jag ju på alldeles för många sekunder senare) ibland är jag så smart :bigeyes: höhö


Kommentarer
Postat av: Sara

haha, jag tycker du ska satsa på romeo, han verkar väl vara en bra kille? :)

2010-03-21 @ 18:13:44
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0