Sjuk i halsen?

Känns som om jag börjar få ont i halsen :O och så klart så måste jag skriva det här, för det är ju något som alla borde veta (fast nu läser ju inte alla min blogg menmen)

Jag ska inte klaga, skulle kunnat vara riktigt sjuk... men nu när jag börjar känna något i halsen så blir jag nojig... vill INTE vara sjuk! (vem vill det egentligen?)

Apråpå att vara sjuk så hade vi en liten diskussion, jag, pappa och Kristoffer...

Jag: jag tror jag mår illa...
Kristoffer: Nej! du spyr inte!
Pappa: Varför får hon inte göra det?
Kristoffer: för då spyr jag med.
Jag: jag gillar inte att spy...
Kristoffer: INTE jag heller, jag kan inte andas då så jag kvävs nästan!
Pappa: jag älskar att spy... jag tycker vi ska göra det oftare.

höhö...kul pappa...

Nu måste jag soovaa! men har ingen lust..men måste!


Kommentarer
Postat av: simone

haha skön pappa :D

2010-03-16 @ 13:14:42
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0