Skoter och rök

Har åkt skoter och haft en underbar dag vid sjön med massa folk :)

Men till nästa gång så kan det vara värt att tänka på...

Halsduk är bra när man åker kälke bakom skotern,
just därför ska man använda den också!
Att glömma lypsylet hemma kan få stora konsekvenser...
TORRA LÄPPAR! oh my god *panik*
Att sitta vid en eld är mysigt... men vad har jag gjort röken?! den förföljer mig... ett tips sitt inte nära elden :P

Dagens kommentar:

"Den som sitter och får röken på sig, den är kåtast" Av: min kära lillebror

Men då undrar jag... hur går det ihop? röken skapar inte precis den känslan... eller? :bigeyes: undrar vilken skogsmulle skom kom på det... haha eller för all del vart fick min bror reda på det?


Kommentarer
Postat av: Sara [Tävling på bloggen!]

Ska du se Melodifestivalen ikväll?

Kram

2010-03-13 @ 18:37:39
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Christoffer

Hmm, har du inte hört att röken drar sig till den som är kåtast. ^^ (Det är vad jag har hört iaf)

2010-03-13 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0