Tjeeenaa! fredag 12 Mars :D

Blev väckt tidigt åt frukost, satte på mig bra kläder :thumbup:

MOOOT SKIDBACKEN!! :D

In dah car!

Broooor :p

Broorsans kompis Kristoffer :p

Bjuder på den! 

Kristoffer hittade en tidning från Systemet... intressant...

Höhö redooo för åkning!

En backe :P

Vi hamnade i skogen :S

Ska inte skidorna vara på fötterna?

Det här var inte den första gången... och knappast den sista.

Bror chillar ;)

We made it!!! out of the wood... Mahaha

Undeeerbaar dag! love it!

Det var as kul, skidor ÄR kul! Men mina ben är döda och imorgon så får vi se om jag kan gå... kommer bli intressant haha. Nu är det sängen och tv:n som gäller heeela kvällen ^^,


Kommentarer
Postat av: Nelly <33

Jag ser mitt hus där! ^^, Haha <3

2010-03-19 @ 19:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0