tröttast!

Jag är tröttast på jorden... kändes på på spanskan idag på eftermidagen... jag var så sjuuukt trött och är det nu med fast inte sjuuukt utan bara trött. Undrar hur det kan komma sig, för så lite sover jag faktiskt inte eller gör jag det? tydligen för jag är ju trött... aja det finns någon lösning på det, men den har jag inte just nu så tröttheten håller i sig. Ska jag prova att sova tidigt ikväll kanske? men då vaknar jag nog trött i morgon för att jag sovit för länge, aldrig blir det bra haha :p
Livet är en balansgång och jag har dålig balans ;p

Just nu sitter jag och lyssnar på Timo Räsiänen och jag vet ärligt talat inte om det är bra eller inte... så jag lär nog byta. Jag vill hitta ny musik att lyssna på, något bra men lite annorlunda... letandet får fortsätta!

Det luktar mat i huset... jag är huuungrig! snart spriinger jag mot köket!


Suddig bild på mina zebrabrillor! Snart är jag redo för sommaren!

Kommentarer
Postat av: simone

Grymt coola :)

2010-03-26 @ 11:17:21
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0