Lars Winnerbäck

Vädret är tråkigt, minsta lillasystern skriker (antagligen för att hon är trött) Jag kom på att jag behöver lyssna på bra musik... Lars Winnebäck blir det. Det var ett tag sen jag lyssnade på han så jag antar att det var dags nu, musik är bra grejer, överöstar det mästa (som exempel en skrikande lillasyster) Så här sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik, det känns bra... väskan står på golvet jag har börjat packat lite och borde packa klart så det ska jag göra... men inte nu. Det bär av mot pappa sen, därför ska jag packa. Nu kom mamma nyss in i mitt rum och sa att hon Elin (lillasyster) och mormor åker iväg en sväng... Toppen! huset för mig själv. Frivillig ensamhet är den bästa fom av ensamhet och nu kan jag vrida upp volymen ytteligare och ingen kommer att klaga... uuuunderbart ^^,
Jag har kommit på en sak... skola är bra för då får man lunch, då skulle jag inte sitta här och försöka tänka ut något att laga om jag hade varit i skolan asså. Fast då är det smart att sova till typ tolv och äta frukost då man egentligen skulle ätit lunch då slipper man ju det, men jag lyckades inte sova så länge idag. Jaja.. det blir bra det med, vad det nu blir ;)

Väskan står fortfarande på golvet, jag ska packa klart typ nu? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0