vilken dag är det?

Det är redan torsdag! satt upp ganska länge inatt och helt plötsligt så började jag fundera på vad det var för dag (då var kl. kanske 00:30 alltså trosdag) men jag satt och tänkte "är det torsdag eller onsdag?" fast jag tänkte att det var tisdag i går (då det egentligen var onsdag) haha förvirrande, men det är trorsdag idag har jag kommit fam till nu.
Hittils så har jag varit ganska duktig jag har nämligen pluggat klart lite uppgifter som jag skulle gjort klar innan lovet, men som jag "glömde" bort eller hur det nu var. Men nu är en del klart har lite kvar men känner att jag kan komma tillbaka till skolan på måndag och känna mig nöjd att jag inte få dubbelt så mycket att göra, så det känns bra :) Snart borde jag ut och röra på mitt ass och det vill jag göra, det är inge kul att vara inne hela dagen men vädret är tråkigt, det är hyffsat varm men tråkigt... så jag får se om jag tar mig ut eller inte. Senare så ska jag köra ett träningspass med pappa iallafall och det är najs! Så lite träning blir det allt.


Min mormors hund Rex, är väll ingen träningshund precis men söt är han ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0