The first school-day!

The first school-day! :P

Den var i princip så här...

Hade Handledning... inte så intressant... pratade om massa saker som kommer hända i veckan, ska ha frilufsdag på onsdag bland annat. Får se hur det blir... inte varit min favvo grej genom alla år i skolan, men den här kan ju bli annorlunda... åter till min dag...

... Sen gick jag å några vänner på stan

Hittade dom här!! blev lite kär... men nu är fråga dom eller gröna? :O

 Alex och Jag på statium :P

Alex, Annas fot och Jag, skon är så snygg att jag tydligen vill äta upp den ;p

Hittade snygga skor på din sko också ;p (haha sa jag att det  var skoldag? höhö men det var det trotts att det är svårt att tro :p)

Snygg-Sara på matten :D (såå ja nu börja det likna en skoldag höhö)

Cool-Anna på matten :D

Fredriks tröja (på matten ;p) tyckte den var lite rolig jag :rolleyes:

Anna är tydligen kär i en viss "Äckel Päckel" stod det i hennes matte-häfte ;p


Sen gick jag lite på stan med Anders, Sara och Chrisstoffer (en liten stund) efter det var jag på gymmet :love: haha. Det var min skol-dag! Hur var din? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0