frilufsdag...

Hade frilufsdag (stavas det så? höhö) idag, vi var nere i badhusparken och vandrade runt på isen. Skulle gå en tipspromenad men vi gick bara halva, Petter gjorde värsta vurpan (hehe, lite kul var det allt ;p) Jag höll på att halka flera gånger, Anna såg ut som en jibber och Sara och Christoffer gick omkring och var söta :) Sen smet jag, Sara och Christoffer hem till honom och tog det lungt... soooft!

Jag blev bjuden på gooo maaat som Christoffer lagade, yum yum ^^, Till efterätt hade jag gjort "kannapotta" mer känt som Pannacotta ;p Den var väll inte jättegod för den var fuskköppt på ica, allt man behövde var att hälla ner en påse med pilver (hahah pulver ska det ju stå!! ;p) i lite mjölk och grädde... den skulle behöft mer kärlek än så, Hemmagjord är bäst ♥

herree guud vad fint ;P (ironi är min bästa vän! haha)



Dagens outfit (läses med en skopa salt)
Underställ- från en sportaffär?
Teamsportia tröja (stor) - Samma som ovan.. hööh ;p
Teamsportiabyxor (oh my god.. vad feta lår jag ser ut att ha... åh nej paint funkar inte!) -samma som ovan

haha så extremt snygg man kan vara ;p Sportig ser jag ut att var iallafall!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahah jag skrattade så jag nästan dog när jag läste dagens outfit xD Lättroad kanske x)

2010-03-21 @ 18:57:28
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0