Old ego-time!

Hittade några gammla bilder på pappas data ;p

Asså jag har mina charmiga sidor...eller? haha ;p

ååh mitt lååånga håår...det var ju en aning lockigt :o

så snygg jag var i 8:an... hehe

Dont´t mess with me! (fan vad sur jag såg ut) ;p

Bjuder på en extremt suddig mobilkamera bild... det ser ut som om jag blir slagen... men under denna bild så skadades ingen... haha bilder är från en liten tripp till stockholm som jag å en kompis gjorde förra året, här skulle vi sova men istället tog vi flummiga bilder... haha garva som satan ;p


Bjuder på det! ;p

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Sara

åh, vilken fin bild på dig i långt lockigt hår :)

2010-03-29 @ 21:12:15
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0