Sömnig utelåsning...

Är hos min käre far :)

Var hos min vän Nelly igår och vi kollade film och hade det sköj :p fast en av filmerna missade vi lite av...höhö ögonen bara föll ihop och jag somnade lite i en kontorsstol (det finns skönare platser att sova på... men är man trött så är man) Innan jag gick i från Nelly's hus så sa jag "Hoppas pappa inte låst dörren nu...för har han det så tänker jag fan sova i någon snödriva" ;p vi sa hej då å go natt. Jag började gå hemmåt och när jag kom fram till dörren och trycker ner handtaget, vad händer då... Jo DÖRREN ÄR LÅST!

Jag tänkte att det är inte sant, jag var så trött och ville bara krypa ner i sängen men icke fick göra det. Det där med att lägga mig ner i en snödriva var inte så lockade... så jag tog upp mobilen och tänkte att jag ringer till pappa (trotts att jag hade liiite pengar på mobilen) men han svarade förstås inte. Att ringa på dörren skulle ju vart en bra idé om det inte varit så att dörrklockan inte fungera. Jag ringde min bror... inget svar... jag ringde pappa igen... inget svar. Då ser jag genom det frostadeglaset i ytterdörren att någon är vaken (eller vaknade av mitt ringande ;p) Så jag blev insläppt till slut så kvällen slutade lyckligt!

Intressant... kväll asså, vad lär jag mig av det här?
1. att jag kanske borde ha med mig en nyckel nästa gång?
2. Att jag borde be pappa att fixa ringklockan så att det går att plinga som en galning nästa gång?
3. Att jag borde säga till pappa att INTE låsa dörren?

Haha ;p vilket av det som är mest rätt vet jag inte... man kanske borde testa allt!


Kommentarer
Postat av: ida

HAHHHHh du kan inget annat än att bli utelåst xD

2010-03-28 @ 17:56:56
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0