Kristdemokraaat!

Jaaag är helt otroligt trött...vart kommer denna trötthet ifrån? jag jag vet då inte! känns som om jag skulle kunna sova i en vecka, nog om det!

Idag lekte vi debatt på skolan, jag var kristdemokrat (amen... höhö ;p) Jag fick gå upp och prata för mitt parti (Anna skulle gjort det med mig men så blev det inte) när det gällde kultur frågor. Det gick faktiskt bra... jag kanske borde satsa på en karriär inom politiken. Bli bästa vän med han den där Fredrik (som råkar vara statsminister) eller näe jag tror inte att det skulle vara så kul att vara politiker, bara då man har något att säga.. då jävlar kan jag säga en massa (looogiskt där, vad ska man säga annars lixom?)

Nu är det plugga som gäller apråpå kristemokraterna så pluggar jag judendom just nu ;p

Byee byee!

Kommentarer
Postat av: ida

du var gryyyymmm lisa, lätt bäst av alla!

2010-03-29 @ 20:33:52
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: AnnaBanan

Du var lätt bäst! Men det visste du ju redan ;)

2010-03-29 @ 22:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0