Dah sleaze- Rockare & Påskrejz!!

Imorse när jag stod och borstade tänderna så tänkte jag en tanke som jag bara kände att den är måste jag skriva på bloggen... men nu så kommer jag inte ihåg den, fast jag kommer ihåg när jag tänkte den. aja det kommer nog fram tillslut :p

Idag gjorde vi vääärsta roliga saken i skolan, vi hade Påskrejz! Vad det är tänkte jag förklara nu :) Det är en tävling där man tävlar i olika grupper (ansvarsgrupperna) man ska gå runt på olika stationer och sammla poäng och det roligaste var att alla var utklädda till något (eller dom flesta var det på ett eller annat sätt) Min grupp var sleaze rockare, så jävla awsome!! ;p Andra grupper var ex. Alice i underlandet figurer (så sööta) Harry Potter karaktärer (hahah jag dog, så härliga!) en grupp hade temat 80-talet och en annan grupp var emo's. Det var underbart kul att se hur alla hade klätt ut sig. Måste lägga upp bilder på det asså! (gör det så fort jag får bilder från my friend Sara) :)

Hittade ingen bra bild på google, men typ så här såg vi ut!

hahah dagens roligaste...
Jag, Sara och Anna hade klätt ut oss i ordning (om man nu kan säga så? ;p)
Vi gick på stan... vi gick in på en musikaffär...
Sara köpte fijolsträngar!
höhöh... tre Sleaze rockare går in i en musikaffär och köper fijolsträngar... hahah vi levde kanske inte riktigt upp till en sleaze rockares image ;p

Kul dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0