13 maj...

Gooomorgoon!
Det regnar eller typ blötsnöar (kan man säa så?) aja inte så kul... vill helst inte kolla ut så jag kommer stanna inne idag. Plugga är vad jag ska göra och det gör man inne ändå så lika bra att vändret är som det är. Idag har jag dansträning för sista gången innan helgen och showen, om jag ska gå eller inte vet jag inte. Vill men vet inte hur jag ska ta mig dit. Dagen räknas som en söndag och bussarna går inte ofta och när dom väl gör det så är det helt fel tider. Så då är det med det.

föresten hade en hel konstig dröm inatt... Idrömmen skulle jag tydligen bli muslim och jag var tvungen att hitta "rätt" kläder för att få gå in i moskén, fast jag hade vanliga kläder från typ h&m på mig. Sen skulle vi festa i en stuga, en stuga som en rik snubbe ägde och där träffade jag gammla klasskompisar som jag inte träffat på flera flera år och alla sa att dom skulle till moskén sen...

hahaha kanske ska konventera till muslim? närrå

Kommentarer
Postat av: ida

åh, drömde heljävlawierd inatt jag med, hahaha



muslim vore väl något för dig? :O nerrååråå..rårårå

2010-05-13 @ 12:46:55
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0