19 maj. Sömn och andra grejer

Hej och god dag

Jag är trött ändå så sova jag ganska mycket inatt... lite väl mycke, det är inge bra att försova sig. Jag vet inte vad jag ska göra just nu och det är antagligen därför jag skriver detta inlägg... i brist på annat. Se en film är kul, men då är frågan vilken, plugga borde jag göra men ögonen är sega borde vila upp dom lite (eller använda mina glasögon) höhö.

Juste när jag nu ändå tar upp det där med sömn. Antingen sover man för lite eller för mycket... När fan är det lagom? Det är sällan jag vaknar och känner att "åh vad jag har sovit lagom"

Jamen nu ska jag hitta på något att göra eller varför inte göra inget alls det är ju något.. fast inte så kul. Säger så här nu ska jag sysselsätta mig med något kul ;p plugga ska jag göra ikväll (uppgifterna finns ju lixom kvar)


En något suddig bild och nytagen är den inte heller... men så är'e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0