Den lukten.

Sitter i mitt rum, mitt fönster är öppet och jag känner hur det luktar regn. Lukten är underlig men jag gillar den och jag gillar regn med. Det är mysigt. Min tanke var att ta mig ut och springa, har inte gjort det på evigheter och orkar säkert inte springa så länge, men bara känslan av att jag kommit ut och tagit mig tid att faktiskt försöka får mig att känna mig stolt. Det är inte hur länge eller hur mycket man gör saker utan att man försöker... Hörde någon som sa att den bästa motionen är den som blir av, det kan ju ligga en hel del i det ;p

Nu ser det ut som om solen letar sig igenom alla moln och en liten ljusstråle lyser in i mitt rum, kanske inte får något regn på mig under min spring runda :p Men det spelar ingen roll, regn är bara vatten och vatten torkar.



Ruuun forest ruuun!! (åh jag vet minerna i mitt ansiktet är snögga) ;)

Kommentarer
Postat av: ida

RUN LAJSA RUN!

2010-05-17 @ 19:38:59
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0