En rapport från en sjukis!

Jag har nyst typ hundrafemtioelva gånger hittils idag, tänker jag slå något rekord eller? nej inte precis det bara blir så lixom. Sen skulle det vara jättebra om jag blev sponsrad av något näsduks företag, snälla ring mig! höhö nämen seriöst vi skulle kunna göra en bra affär ;p

Trotts allt snorande och nysande så har jag pluggat! Japp det måste göras och jag är inte Bara-ligga-ner-och-inte-orka-göra-något-sjuk utan bara lite sjuk och jag vill inte bli sjukare för har dansträning på tisdag och det är superduper viktigt att jag kan vara med och träna inför showen! Plugga kan jag göra hemma, men att ta med sig dansträningen hem kan bli svårt. Men jag hoppas verkilgen att jag kan bege mig till skolan imorgon!! (att vara hemma och osocial är inte min grej!!) Lite (ganska mycket) snor ska inte få stoppa mig!

ps. Erik Hassle gör mig sällskap, den pöjken är inte så dålig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0