Fatta'ru??

Jag fårstår inte....
Jag förtår inte hur humöret kan gå upp och ner så mycket. Ena dagen är allt verkligen toppen oavsätt vad som händer, nästan allt känns bara så himmla bra... Men så helt plötsligt utan någon som helst förvarning så dyker deppiga och jobbiga tankar och jag vill bara hem och lägga mig under täcket, Varför?! Vad kan det beror på? Är det dålig energi som bara vips dyker upp? Jag menar det är ju inget speciellt som har hänt... Det kanske är saker som ligger gömda i mitt huvud, men min barndom har varit bra (hahah låter som om jag är typ ca 90 år) Eller så är det bara meningen att det ska vara så, ibland är det bra och ibland är det sämmre... Jaja blir knappast bättre av att jag sitter och analyserar sönder det hela, kommer ändå inte fram till något.


Skit samma! lägger mig å slö kollar på tv, sen tänker jag ut och springa av mig alla tankar :p Sen kanske jag glor på en go film ;p Allt för att göra det lite mösigare ^^, Å bilden bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: ida

KRAMIS <3

2010-05-25 @ 23:04:39
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0