Forrest! <3

Gokväll eller vad man nu säger (Gonatt låter mer rätt, fast sova ska jag inte göra riktigt än) ;p
Jag undrar varför jag alltid måste radera hela lösenordet så fort jag stavar fel, typ vet jag att jag missat en bokstav så raderar jag hela ordet och börjar om... När jag egentligen kan sudda det som blev fel och lägga till den bokstav som saknades. Nu till en helt annan sak, kollade nyss på Forrest Gump. Det är en väldigt bra film och väldigt mysig! Får man chansen (eller så tar man bara och ser på den) hur som helst så tycker jag att man borde se den, för den är heeelt klart värd att se!

Sov-time! (inte nu, inte nu, inte nu... men snart ;p )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0