I går kväll....

Grannkatten klöste på altendörren i ett desperat försök att ta sig in (grannarna är i Milano så katten är ensamen) När man talar om trollen (i det här fallet katten) så smög han just in i vardagsrummet och av mig en lite scary blick "fan ta dig för att du inte släppte in mig i natt" faaast mycket läskigare oooo den blicken vill man inte få ;p

Fick ett mysko sms... eller smset var inte mysko utan avsändaren. Kände inte ingen nummret :o Och klockan var för mycket för att jag skulle våga skicka ett Hej-vem-är-du-sms.

Jag sätt ensam vid datan och hörde massa konstiga ljud, jag hörde att min pappa pratade i sömnen upp på övervåningen. Blir alltid lika rädd när jag hör folk prata i sömnen, tror alltid att dom ska börja gå i sömnen och ställa sig brevid mig så jag blir skiiit skrämd, det skulle vara värsta traumat! Jag skulle dö av skräck.

Annars var kvällen lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0