Irriterande inlägg!

jag blir så himmla irriterad... eller snarare frustrerad!! Jag har letat som en tok efter just en svart stor tröja med typ grått mönster på som jag VET ska finnas i min garderob... MEN DEN ÄR BORTA!! hur gick det till? fick den ben och sprang iväg? gillade den inte mig? var atmosvären i min garderob för dålig?
Hur kan något bara försvinna så? åååh jag vill juh ha just den! höhö så typiskt utav alla kläder som finns i garderoben så SKA jag ha just den! intressant... förövrigt så är det är ett i-landsproblem big time, jag vet det och jag vet att det finns människor som inte ens har kläder...
Varför har inte saker å ting en sändare för då jävlar skulle jag vilja se var tröjfan är!


Tröja ring mig om du ser det här! (jag vet att mitt ansiktsutryck är snyggt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0