Jag, datan och ett okänt djur....

Sitter här och gör typ inget alls... datan och jag, som det brukar vara. Jag undrar vad jag skulle göra om inte datorn fanns, jag menar den tar upp mycket tid och jag sitter faktiskt och nördar varenda dag. Så det skulle vara intressant vad jag skulle göra om den inte fanns ;p Typ varit jätteduktig på typ ett instrument, läst massa böcker eller varit fotbollsproffs...eller också så hade jag... äh har fan ingen aning men något skulle jag antagligen gjort. Det är ju lixom svårt att inte göra något alls, man gör ju alltid något.

Höhöh måste bara berätta om en liten kul sak som hände nu ikväll...
Jag stod och kollade ut genom mitt fönster i mitt rum, det jag ser från mitt fönster är grannhuset. Plötsligt ser jag ett djur eller jag tycker det ser ut som ett djur... Först börjar jag fundera på vad det är för något, första tanken var en katt men jag såg att det inte var det. Så jag försökte anstränga mig för att se vad det skulle kunna vara för något djur (vill påpeka att det är inte så långt avstånd mellan mig och djuret) Min andra tanke var, det är en hund. fast det var inte riktigt det heller. Min tredje tanke var DET ÄR EN HÖNA! Jag blev välldigt förvirrad, vem Fan har en höna i ett radhusområde?.... Men det visade sig vara en hund haha. Kanske borde skaffa glasögon, höhö fast man kan inte skaffa något man redan har ;p borde väll börja använda dom jag har då :p

Kommentarer
Postat av: ida

Hahhahahahahaha x)

2010-05-13 @ 23:28:38
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0