Jag har återvänt!

Igår kom jag hem till Östersund igen efter en härlig helg i STHLM! Underbart att träffa min vän och bara vara och ta det lungt. Älskar att bara komma bort från allt, lämna skolan och allt och bara komma bort en stund. Jag kände det på resan ner att fan vad härligt! Jag har verkligen haft den mysigt nere i STHLM och jag vill åka dit snart igen, jag trivs där :p På resan hem kändes det bara segt och jobbigt + att min näsa höll på att kittlas sönder, började fundera på om jag höll på att bli pollen-alergiker... Vill vill vill inte! men mäst trogligt så är det en liten bacill från STHLM som förljde med hem. Så idag är jag hemma och tar det lungt.

Idag ska jag sattsa på att bli frisk(are) :)


åååh kan inte beskriva min kärlek till nässpray! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0