"Just do it"

Har tränat lite hemmaa...weeihoo! :D Har dansat lite hemma... weeihoo!
men nu sitter jag här och ska plugga... jag har pluggat lite, men har lite kvar. En ska jag inte fattar är varför, jag betonar varför jag inte gör allt som ska göras på en gång och sen kan jag göra vad fan jag vill, det är märkligt. För hur svårt kan det vara att bara göra det jag vet att jag ska göra, det är ju bara att göra det inte svårare än så... Jo tydligen, sitter istället och funderar sönder tanken om att plugga typ så här:
"Jag ska plugga samhälle... juste å så har jag ju den uppgiften... men den är ju inte så kul.." osv. Sitter och verkligen tänker på exakt allt jag ska göra och om det är roligt eller inte, FEL ATT JAG INTE BARA GÖR DET! Från och med nu så ska jag börja mitt nya liv, det betyder att jag ska göra saker och tänka sen! höhö hur bra är det då? ;p aja ska bli lite bättre på att göra saker utan att tänka som ett as innan!

Det kan vara värt å tänka på! Nog om det, nu har jag skrivit en onödigt inlägg om att jag borde göra saker på en gång och så sitter jag här och skriver detta inlägg när jag egentligen har massa andra saker att göra... typ hej dubbelmoral? höhö

Dagens måtto "Just do it!!" Ska börja leva efter det! ;p


Kommentarer
Postat av: ida

meeen det var ju ett bra inlägg du tog dig tid till :D awesome, håller så med... borde också göra det, hehee.... :D

2010-05-13 @ 18:23:40
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0