oh gud, hon babblar!

Nämen nu känns det bättre... bara sådär, jao inget förvånar mig och jag fattar inget men bra att det känns bra. Tummen upp för det! :p Nu sitter jag här vid datan (ja hur ska jag annars lyckas skriva detta inläg?) smaaartass ;p Ögonen känns trötta men jag känner inte för att sova, inte nu. Kalla händer har jag också, det är märkligt trotts att jag skriver med händerna/fingrarna så blir dom kalla, borde dom inte bli varma av att röra på sig? Måste fråga någon som vet något om om sånt... någon som snöat in på handen och kan en massa om den (eller så googlar jag det, fast hur kul är det att sitta och läsa om handens anatomi så här en fredagskväll?) Då har man verkligen inget vettigare för sig ;p Fast frågan är om det jag gör är så mycket vettigare? x) oh gud vad jag babblar, men då fyller jag upp ytterliggare ett inlägg (som antagligen ingen kommer finna intressant) men jag skriver för att jag vill sen är det up to you ;p Mahaha

Sorry för mitt babbliga och lite flummiga sätt (föresten varför ska jag be om ursäkt för det? whaatever!) Men man får helt enkelt ta det med en näve grus ("nypa salt" säger man så ofta så jag tänkte att variation vore kul) ;p

The end of the babbel ;p

Kommentarer
Postat av: ida

hahhahahhh näve grus...... haha x)



OJJUSTEE. ska svara på ditt sms. haha. förlåt. he. hehe. hej då



BRA DET KÄNNS BÄTTRE :D <3

2010-05-28 @ 23:44:23
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0