Pluggisch and some icecream...

Gokväll!
Här sitter jag och pluggar, känna väldigt bra när man kommer in i det, då är det kul :p Nu lyssnar jag på Melissa Horn, hennes musik är så härlig, att bara få sitta och lyssna på den på kvällen känns så bra och mysigt.
Det är min mysmusik!

Till något helt annat, så en unge på tv som käkade en Daimstrut... Jag vill också ha en Daimstrut! haha Den är sjukt god juh! Eller så är det tanken som är god... brukar ofta vara så... Jag vill ha godis (för det är såå gott) jag köper godis... Jag äter godis... Jag upptäcker att det inte alls var så gott, lite typiskt. Men jag känner att det är nog dags för en Daimstrut inom en snart framtid ;p


Lajsa 5 år (okej 17 år!) Vill HA GLASS! sneeelaa!

Snälla *bilnk bilnk*

(en liten röst innom mig säger att jag minsann kommer få köpa min Daimstrut själv) höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0